نمایندگی کولر گازی گری

نمایندگی کولر گازی گری در خانه سفید

نمایندگی کولر گازی گری

 

شرکت گری با تولید انواع کولر گازی های دیواری و ایستاده و پنجره ای و پرتابل و داکت و کاست در سطح بین المللی مطرح می باشد .

 کولر گازی گری در کارخانه عظیم تهویه مطبوع گری واقع در کشور چین تولید می شود .

انواع کولر گازی گری

حتی کولر گازی دیواری این برند بسیار متنوع و مدل های بسیار زیادی را تولید کرده است و این نشان از قدرتمندی این شرکت می باشد.
به گونه ای که از هر سه کولر گازی نصب شده در کل دنیا یک عدد  کولر گازی گری  می باشد.

شرکت گری سابقه طولانی در تولید انواع تهویه مطبوع خانگی و تجاری دارد و به جرات می توان گفت کامل ترین سبد فروش را دارد و می توان در سراسر ایران با توجه به اقلیم محل سکونت خود مدل کولر گازی خود را خریداری نمایند.

این شرکت با تولید کولر گازی هایی با کمپرسور روتاری T1 و T3 و پیستونی و اسکرال مدل های مختلفی را با طراحی های منحصر به فرد تولید و در اختیار خریداران محترم قرار داده است .

رمز موفقیت این شرکت در تولید کولر گازی های با کیفیت بالا و قیمت مناسب و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران می باشد.

کولر گازی های اینورتر این برند از بورد دی سی بهره می برد که با کنترل مصرف انرژی آن را به حداقل می رساند و قابلیت خنک کنندگی بالا را در نوسانات ولتاژی متغیر بین ۱۹۰ تا ۲۵۰ ولت را دارد و همچنین مانع از ضربه های مستهلک به کولر گازی و تاثیر بالایی در محافظت از کولر گازی دارد و موجب طول عمر کولر گازی می شود

کولر گازی های معمولی این برند دارای مدل های مختلفی می باشد و برای کل کشور عزیزمان می توانید از این برند گری خریداری و از خنک کنندگی آن بهره ببرید.

تکنسین های حرفه ای در کارخانه گری در زمینه سرمایش و کمپرسور و انتقال حرارت بطور اختصاصی عمل کرده و نظارت کاملی بر خطوط تولید و کیفیت ساخت دارند و این اکیپ با انجام آزمایشات مکرر و طاقت فرسا بهترین مدل های کولر گازی کم مصرف را در ظرفیت های مختلف تولید و در اختیار مصرف کنندگان در سرتاسر جهان قرار می دهند و این موجب رضایت خاطر و اعتماد بیشتر مشتریان به خرید این کولر گازی شده است.

گری رضایت خاطر خریدار و اعتماد مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

این کولر گازی کم مصرف بدلیل نحوه کارکرد کمپرسور در کولر گازی فوق العاده مصرف کمتری نسبت یه مدل های معمولی دارد.

قیمت کولر گازی گری بسیار ارزان می باشد زیرا که با مدل های مختلف گفته شده در بالا تولید می شود و خرید کولر گازی گری گزینه مناسبی می باشد چون مستقیما” در شرکت مادر تولید می شود.

کولر گازی اینورتر گری

قیمت این کولر گازی کم مصرف اینورتر یک مقدار از کولر گازی معمولی بیشتر می باشد ولی با مرور زمان میزان هزینه اضافی که بابت خرید بورد دی سی اینورتر پرداخت کرده اید جبران می شود.

با خرید کولر گازی کم مصرف در آینده نه چندان دور آن را به دیگر آشنایان پیشنهاد می کنید و از خرید آن رضایت کامل را خواهی داشت.

کولر گازی گری کم مصرف و معمولی دیواری در ظرفیت های مختلف ۹۰۰۰-۱۰۰۰۰-۱۲۰۰۰-۱۳۰۰۰-۱۴۰۰۰-۱۸۰۰۰-۲۱۰۰۰-۲۴۰۰۰-۲۷۰۰۰-۲۸۰۰۰-۳۰۰۰۰-۳۶۰۰۰ تولید می شود که می توانید سایز کولر گازی خود با راهنمایی های نماینده فروش ما و تکنسین نصب انتخاب و اقدام به خرید نمایید.

سایزهای کولر گازی گری

خرید کولر گازی گری با ظرفیت مناسب برای ساختمان در مصرف برق تاثیر بسزایی دارد.

 

در تعیین ظرفیت کولر گازی گری کم مصرف حتما” میزان آفتاب گیری و تعداد طبقات و سقف آفتاب خور و نوع نما و متراژ ساختمان و تعداد نفرات ساکن در ساختمان را در نظر بگیرید.

انواع کولر گازی :

کولر گازی دیواری :

کولر گازی دیواری گری با گاز ۴۱۰ و گاز ۲۲ و گاز ۳۲ تولید می شود که تا به امروز خرید کولر گازی کم مصرف با گاز ۴۱۰ دارای سرمادهی بهتر و چون حامی محیط زیست و مانع از تخریب لایه ازون می باشد پیشنهاد بهتری است.

کولر گازی ایستاده :

کولر گازی ایستاده در با برق سه فاز و برق تک فاز تولید می شود .

کولر گازی ایستاده گری تک فاز را می توان با برق خانگی ۳۲ آمپر به راحتی نصب و محیط را کاملا” خنک کرد همچنین با موتور تک فن و موتور جفت فن تولید می شود که بسته به نیاز می توان انتخاب اصولی انجام داد و با بورد دی سی اینورتر از کولر گازی کم مصرف شاهد خنک کنندگی عالی می باشید.

کولر گازی گری ایستاده با برق سه فاز برای اماکن تجاری و رستوران ها و مساجد و حسینیه ها و فروشگاه ها و اماکن ورزشی توصیه می شود زیرا این کولر گازی ایستاده سه فاز کم مصرف و از سرمادهی عالی برخوردار می باشد.

کولر گازی ایستاده گری

کولر گازی پنجره ای :

کولر گازی گری کم مصرف پنجره ای برای افرادی که مستاجر هستند گزینه مناسبی می باشد که با تغییر محل سکونت خود می توانند به راحتی آن را جابجا کنند و نیاز به حضور فیزیکی نصاب برای نصب و باز کردن آن نمی باشد.

کولر گازی پرتابل :

کولر گازی پرتابل گری بدلیل طراحی یکدست و قرار گرفتم کمپرسور و کندانسور و دیگر متعلقات در یک محفظه مانند کولر گازی پنجره ای به راحتی حمل و بدلیل داشتن پایه های چرخ دار قابلیت جابجایی آسان به هر مکانی را دارد .

پرتابل گری اینورتر با داشتن بورد دی سی از مصرف کمتری نسبت به معمولی آن برخوردار می باشد.

معمولا” برای اتاق های سرور که نیاز مبرم یک قسمت از ساختمان به خنک کنندگی بیشتر می باشد پرتابل گری کم مصرف گزینه مناسبی می باشد

قیمت پرتابل گری با توجه به طراحی ساده تر آن بسیار ارزان می باشد.

داکت اسپلیت :

داکت اسپلیت گری کم مصرف برای ساختمان های نوساخت توصیه می شود زیرا که از هزینه های اضافی خرید رادیاتور و لوله کشی های اضافی برای سیستم گرمایش می کاهد و قیمت داکت اسپلیت گری نسبت به کولر گازی دیواری گران تر می باشد ولی با احتساب هزینه های گرمایش بسیار ارزان تر و به صرفه تر برای مشتری تمام می شود .

داکت اسپلیت گری مانند کولر گازی گری در دو نوع اینورتر و بدون اینورتر تولید می شود داکت اسپلیت گری اینورتر بسیار کم مصرف می باشد.

داکت اسپلیت گری کم مصرف بصورت توکار نصب می شود و با استفاده از کانال کشی می توانید کل ساختمان را یکدست و همدما خنک کرد.

داکت اسپلیت گری

داکت اسپلیت کاست :

کاست گری کم مصرف را معمولا” برای اماکن تجاری پیشنهاد می دهیم زیرا که در سقف بصورت توکار نصب می شود و و اماکنی که سقف های بلند دارند جای مناسبی برای تعبیه آن دارند.

قیمت کاست گری با برق سه فاز و تک فاز متفاوت می باشد ولی در هر صورت نسبت به برند های دیگر مناسب تر می باشد.

کولر گازی کاست گری

خرید مناسب ترین قیمت کولر گازی گری و اسپلیت گری در نمایندگی گری خانه سفید با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و شرکتی

فروشگاه ما سعی در راهنمایی شما خریداران محترم برای انتخاب درست واصولی می باشد که از خرید کولر گازی گری کم مصرف خرسند شوید و فروشگاه ما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدهید.

تمامی محصولات فروشگاه ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و شما با خیال راحت می توانید از فروشگاه ما خرید کنید .

آدرس : کردستان – بانه – میدان جهاد بالاتر از پاساژ خیام – نمایندگی گری

شماره تماس :  ۰۸۷۳۴۲۴۴۲۵۲

شماره موبایل :  ۰۹۱۸۸۷۴۲۷۴۸