ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی

ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی به زودی با فروشگاه ساز هشت میسر خواهد شد.این اپلیکیشن به دو نوع عمومی و اختصاصی عرضه خواهد شد.در نوع عمومی محصوللت همه ی کاربران فروشگاه ساز هشت در اپلیکیشن و در دسته بندی های مشخص لود خواهند شد و به صورت رایگان در دسترس مدیران فروشگاه ها و مشتریان قرار خواهد گرفت.اپلیکیشن مانند یک پاساژ اینترنتی جامع شامل هزاران محصول کاربران فروشگاه ساز هشت و به صورت کاملا حرفه ایی و مطابق با آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی آندروید طراحی گردیده است.با اپلیکیشن هشت ، مدیران فروشگاه ها قادر خواهند بود تا برای کالاهای خود اقدام به بازاریابی ننوده و از این فرصت بی نظیر استفاده کنند.

اما اپلیکیشن اختصاصی به درخواست هر یک از فروشگاه های زیر مجموعه ی فروشگاه ساز هشت طراحی و تحویل مدیر فروشگاه خواهد شد . در این اپ اختصاصی تنها محصولات همان فروشگاه خاص نمایش داده می شود.

ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

منتظر رونمایی اپلیکیشن فروشگاه ساز هشت باشید و فروش خود را چندین برابر کنید زیرا امروزه تقریبا خرید اینترنتی از روش سرچ در گوگل و ورود به فروشگاه اینترنتی تقریبا رو به منسوخ شدن است و اپلیکیشن ها جای خود را به روش های قدیمی داده اند.