راه اندازی فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی مانند خریدن یک موبایل است.موقع انتخاب امکانات فروشگاه اینترنتی همانند انتخاب امکانات موبایل می بایست به نیازمان فکر کنیم چرا که میشود بیشترین هزینه را کرد و فروشگاه سازی را خرید که امکانات فول و کاملی داشته باشد ولی آیا این کار صحیح است؟قیمت های نجومی که برای راه انداختن فروشگاه آنلاین هم اینک وجود دارد گاهی افراد را از راه اندازی منصرف می کند.

راه اندازی فروشگاه اینترنتز

از نظر نگارنده این مقاله یک فروشگاه ساز مناسب باید دارای امکانات زیر باشد:

۱-پنل مدیریتی روان و ساده داشته باشد تا کاربران در تمامی سطوح دانشی بتوانند به آسانی با آن کار کنند و کاربر بتواند خیلی راحت در داخل پنل کاربری اش گردش کند و کار کند.

۲-قالب های متفاوت و حرفه ایی داشته باشد و کدهای قالب به سادگی توسط طراحان قابل طراحی باشد

۳-امکان دسته بندی تا حداقل یک مرحله زیر شاخه را داشته باشد.

۴-مجهز به سبد خرید برای گرفتن مشخصات خریدار داشته باشد

۵-امکان ساخت فروشگاه اینترنتی با پرداخت آنلاین را داشته باشد به نحوی که مشتری بتواند وجه سفارش را از طریق کارت بانکی اش پرداخت کند.برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا مقاله ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان با پرداخت آنلاین را مطالعه نمابید.

۶-امکان راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی خصوصا برای کالاهای فیزیکی و دانلودی را داشته باشد به نحوی که بتوان همزمان اقدام به فروش هر دو نوع محصول نمود.

۷-دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته باشد.چیزی که بسیاری از فروشگاه ساز هایی که هم اینک وجود دارد متاسفانه ندارند.

۸-فروشگاه ساز قابل توسعه و فلاکسیبل باشد

راه اندازی فروشگاه

با داشتن این امکانات می توان گفت فروشگاه ساز مورد نظر مناسب برای فروشگاه است.ما به شما که در مرحله راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید پیشنهاد می کنیم روی لینک زیر کلیک کنید و در فروشگاه ساز هشت اقدام به ایجاد فروشگاه خود نمایید

فروشگاه ساز

در پایان ذکر این‌ نکته ضروری است راه اندازی فروشگاه مانند خرید یک‌ موبایل است که اگر شما یک‌ موبایل خریداری کنید با آخرین امکانات روز ولی به همه ی امکانات نیاز نداشته باشید پس نتیجه می گیریم وضع مالی خوبی دارید و این مورد در خصوص فروشگاه هم مصداق دارد.

برای همه ی شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم